Gaziantep’te emeklilerin sesi olmayı sürdüren Tüm Emekliler Derneği Gaziantep Şubesi, üyelerinin taleplerini ilgili kurumlara iletmeye ve çözüm önerileri geliştirmeye devam ediyor. Şube Başkanı Ali Osman Özer, yaptığı açıklamada emeklilerin toplumun en değerli kesimlerinden biri olduğunu belirterek, onların daha huzurlu ve güvenli bir yaşam sürmeleri için mücadele ettiklerini ifade etti.
Başkan Özer, emeklilerin artan yaşam maliyetleri karşısında zor günler geçirdiğini belirterek, “Yıllarca ülkemize hizmet etmiş emeklilerimizin insanca yaşayabilecekleri bir gelir düzeyine kavuşmaları en büyük temennimizdir. Dernek olarak üyelerimizin sorunlarını dinliyor, çözüm yolları konusunda gerekli girişimlerde bulunuyoruz” dedi.
Gaziantep genelinde düzenlenen sosyal ve kültürel etkinliklerle emeklilerin bir araya gelmesini sağladıklarını da vurgulayan Özer, dayanışma ruhunun güçlendirilmesinin önemine dikkat çekti. Emeklilerin yalnız olmadığını ifade eden Başkan Özer, toplumun tüm kesimlerini emeklilerin sorunlarına karşı duyarlı olmaya davet etti.
Tüm Emekliler Derneği Gaziantep Şube Başkanlığı, önümüzdeki dönemde de emeklilerin hak ve menfaatlerini korumaya yönelik çalışmalarını sürdürerek, onların daha iyi yaşam koşullarına ulaşabilmesi için çeşitli projeleri hayata geçirmeyi hedefliyor.
Gaziantep’te emeklilerin hak mücadelesinde önemli bir görev üstlenen Ali Osman Özer ve yönetimi, emeklilerin sesi olmaya devam edeceklerini belirterek birlik ve dayanışma mesajı verdi.
HİSAR HABER:BURCU YILDIRIM
